ZCOVA On Jelita | Zcova
Zcova-Jelita

ZCOVA On Jelita

ZCOVA di Jelita, isu April 2018. Pelanggan boleh membuat pilihan yang bijak dengan pembelian berlian dan batu permata mengikut keperluan dan anggaran bajet sendiri di laman web ZCOVA.

 

Tempah Barangan Perhiasan Atas Talian

Peminat barangan perhiasan kini boleh menempah barang kemas mereka mengikut cita rasa sendiri menerusi pembelian atas talian yang dibawakan ZCOVA. Inisiatif yang dipelopori label aksesori ini bukan saja memudahkan kesemua pelangganny untuk mendapatkan barangan kegemaran mereka, bahkan laman web mesra pelanggan ini menawarkan pengalaman penyesuaian yang lebih kaya and komprehensif.

Faktor penting dalam memastikan ketulenan terletak pada proses pemilihan berlian dan batu permata berkuality yang telah dibuat terlebih dahulu sebelum disediakan untuk pilihan pelangan. Setiap berlian hadir dengan pensijilan yang sah dan akan menjalani pemeriksaan menyeluruh oleh ZCOVA sebelum penghantaran. Manarikny, pelangan juga tidak perlu risau mengenai kualiti servisnya kerana ZCOVA mengendalikan insurans, pembayaran dan logistik untuk menjamin pengalaman membeli-belah yang selamat. Laman web yang kini sudah dinaiktaraf membolehkan pelanggan manapis pilihan mereka mengikut keperluan dan anggaran bajet sendiri.

Sudahkah anda membuat persediaan untuk Hari Raya?

Sempena musim Raya ini, ZCOVA juga melancarkan rantai leher dan gelang Arab untuk menunjukkan keanggunan anda. Kalau nak nampak menonjol dari baju raya, peribadikanlah pesanan rantai leher atau gelang Arab ZCOVA dengan nama anda, nama orang yang istimewa atau perkataan yang mempunyai makna khusus kepada anda.

Amyra, Nina, dan Mawar pun suka sangat dengan customized rantai leher ZCOVA!

 

 

View this post on Instagram

 

Loving my new necklace! Customized according to my birth name. ? Get yours now from @zcova under referral code: Nina #Zcova

A post shared by Nina Iskandar ?? (@ninaiskandar) on

Maklumat Produk:

  • Satu (1) nama atau perkataan setiap loket.
  • Sesuai dengan nama atau perkataan sepanjang 4cm.
  • 9K Emas Kuning / Emas Ros / Emas Putih: RM1,200 nett.
  • 18K Emas Kuning / Emas Ros / Emas Putih: RM1,800 nett.
Zcova-Jelita2

Betapa hebatnya?! Untuk membuat pesanan, sila ikuti langkah-langkah yang berikut:

  1. Buat pesanan anda untuk rantai leher atau gelang Arab di laman web ZCOVA.
  2. Konsultant ZCOVA akan menghubungi anda mengenai pesanan anda.
  3. Dapatkan nama atau ayat Arabic anda melalui laman web Branah. Jangan lupa copy nama atau ayat anda.

Maklumkan kita jika anda memerlukan sebarang bantuan dengan bayaran kerana kita juga menawarkan pelan installment dengan 0% kadar faedah.